In de rol van planner ben je op onze afdeling toiletverhuur het eerste aanspreekpunt voor zowel onze klanten als je collega’s in de buitendienst. Samen met je leuke collega’s ben je verantwoordelijk voor een goede planning en dus uitstekende dienstverlening van onze (reinigings-)chauffeurs. Je vindt het leuk om mensen te helpen en bent communicatief sterk. Je weet de rust en overzicht te bewaren, ook op drukke en hectische momenten. Je denkt resultaat- en oplossingsgericht waarbij de klant natuurlijk centraal staat. Het grootste deel van onze werkzaamheden vindt plaats in de Randstad.
Als onderdeel van ons team ben je flexibel, accuraat, sociaal, creatief, klantvriendelijk en vooral stressbestendig. Je onderhoudt zowel telefonisch als schriftelijk contacten met klanten, leveranciers en je collega’s van alle HuurMaat vestigingen. Je werkt hierbij digitaal met onze maatwerk software, maar ook met Microsoft 365. Onze sterke voorkeur gaat uit naar een fulltime invulling op basis van 40 uur per week.
Naast de voorgenoemde werkzaamheden vind je het ook leuk om eventuele andere voorkomende zaken uit te voeren, zoals het nabellen van (potentiële) klanten. Er zijn binnen onze organisatie verschillende doorgroeimogelijkheden, ook om je binnen de functie verder te ontwikkelen.
Barthen Groep
HuurMaat is onderdeel van de Barthen Groep. Binnen de groep werken de bedrijven nauw samen in een plezierige en dynamische werkomgeving. We vinden vrijheid en ruimte voor je eigen ontwikkeling heel belangrijk.
En…. geen dag is hetzelfde!
Jij zet je in voor ons, dus wij doen ons best voor jou! We bieden een prima salaris en concurrerende arbeidsvoorwaarden waaronder een goede pensioenregeling.
Heb jij interesse in deze uitdagende functie? Klik hier om direct te reageren. Heb je eerst nog wat vragen? Neem dan rechtstreeks contact op met Bart Segijn op 0625 005 672.
Wij zien je reactie graag tegemoet!